2 chyby, ktoré pri predaji kníh na Amazone nechcete urobiť.

Chystáte sa predávať knihy na Amazone?

Vyhnite sa týmto 2 základným chybám, ktoré spôsobujú zlyhanie publisherov – autorov, pričom oni o tom ani len netušia.

Radi pracujete presne podľa návodov alebo skôr skúšate vo veciach nájsť vlastnú logiku?

Vnímate každý detail alebo si skôr predstavujete finálny produkt v širších súvislostiach?

Vnímate prekážky ako výzvu alebo ako dôkaz, že ste sa do projektu nemali nikdy púšťať?

Každý z nás je jedinečný, a preto aj náš prístup k práci či publikovaniu kníh sa líši podľa toho, akú máme osobnosť.

Poznáme mnoho ľudí, ktorí sa na tú istú situáciu pozerajú úplne odlišne a podľa toho aj úplne odlišne konajú.

V niektorých prípadoch práve tieto rozdielne reakcie stavajú základy úspechov, ale i pádov autorom – publisherom, ktorí sa v tomto biznis modeli začínajú pomaly rozhliadať.

V tomto článku vám, samozrejme, popíšeme dve najzásadnejšie chyby, ktoré môžu spôsobiť neúspech talentovaných autorov – publisherov vo svete online publikovania.

A pridali sme aj pár tipov, ako sa s výzvami efektívne popasovať.

1.Vynakladať minimálne množstvo energie a očakávať maximálne výsledky

Mnoho publisherov robí chybu v tom, že vynaloží minimálne úsilie, aby sa ich knihe darilo, ale pritom očakávajú vysoké zisky.
Myslia si, že uspejú, aj keď publikujú hocakú knihu s priemerným obsahom a obalom.

Áno, môžu mať šťastie a spočiatku dosiahnu predaj knihy aj s nízkou kvalitou.

Ale zanedlho, ak im zákazníci napíšu ku knihe negatívne recenzie, takmer zaručene už nikto ďalší ich knihu nekúpi.

Naším cieľom je myslieť dopredu.

Chceli by sme, aby sa kniha predávala dlhodobo, preto sa musíme ubezpečiť, že sme urobili pre náš biznis naozaj maximum.

Treba sa zamyslieť nad tým, ako sa odlíšime od konkurencie.

Čo môžem urobiť lepšie?
Ako môžem zvýšiť hodnotu svojej knihy?
Ako moja kniha môže zákazníkovi pomôcť?

Uistite sa, či máte spravenú dobrú analýzu toho, čo sa predáva a či téma knihy má potenciál.

Dbajte na to, či ghostwriter, ktorému zveríte prácu, dokáže napísať kvalitný, jedinečný a ľahko čitateľný obsah.

Venujte sa aj obalu knihy, neuspokojte sa len s priemerným návrhom.

Ak to človek myslí naozaj vážne, tento biznis model mu určite otvorí dvere.

V našej v knihe vám popíšeme a vysvetlíme celý sled postupov potrebných pri publikovaní, aby ste i vy mohli uspieť.

Ale vykročiť môže len a len autor sám.

2. Vzdávate sa – alebo je prvý neúspech naozaj dôkazom nezvratného zlyhania?

Jednou z najväčších chýb, ktoré publisheri robia, je tá, že sa príliš skoro vzdávajú.
Do publikovania sa púšťajú s hlavou plnou skepticizmu a doslova čakajú na moment, keď príde prvý signál, že to nejde.

Potom prehlásia svoje slávne
„ja som to od začiatku vedel, že to fungovať nebude“.

Ak do svojho podnikania vstupujete s týmto nastavením, verte či neverte, vesmír vám naservíruje všetky potrebné dôkazy, aby ste sa mohli ubezpečiť, že ste mali pravdu.

Toto pravidlo funguje v rôznych oblastiach života, nielen v online podnikaní.

Pre tých, ktorí si chcú overiť, ako funguje
„Pygmalion efekt“ v každodenných medziľudských vzťahoch, kde človek dostane vždy len to, čo od iných už od začiatku očakáva, odporúčam si tento neskutočný objav vyhľadať.

Nájdu sa autori, ktorí publikujú svoju prvú knihu a ako náhle sa kniha nepredáva hneď v prvý deň, sú z toho frustrovaní a vzdávajú sa hneď na začiatku.

Publikovanie a predávanie kníh na Amazone je jeden z najrýchlejších spôsobov, ako zarábať online, ale na druhej strane si musíme priznať, že si to vyžaduje určité úsilie, a to hlavne na začiatku.

Všetci úspešní publisheri mali na svojej ceste prekážky aj neúspechy, ale len tí, čo vydržali a zo svojich chýb sa poučili, sa napokon stali úspešnými.

V prípade, ak sa z vašej knihy nestane hneď „trhák“, môžete skontrolovať niekoľko vecí:

1. skontrolovať, či ste si vybrali správnu tému a kategóriu,

2. či máte optimalizované nastavenia kľúčových slov,

3. prípadne sa môžete pustiť do zbierania recenzií, ktoré pomôžu zákazníkom zistiť viac o knihe ešte pred jej samotnou kúpou.

Spôsobov ako sa vyrovnať s touto situáciou je mnoho, základom však ostáva nepodľahnúť panike a nevzdať sa.

I my máme na Amazone také knihy, ktoré čakali na svoj „moment úspechu“ i niekoľko mesiacov.

Tento biznis model je bezpochyby jedným z najmenej náročných pre začínajúcich, úspechu chtivých podnikateľov.

Na tomto odkaze odhaľujeme kompletný postup Kindle Publishingu.

  • Odhalili sme systém, ako si môžeš vybudovať online biznis s rozpočtom len 100€